tirsdag 1. november 2016

Det sit i veggane

Den svenske serien «Det sit i veggane» går på NRK om dagen. Verd å få med seg! Her både leitar dei opp historia til eigedommane, og viser korleis ting kan settast i stand.


Det som sit i veggane i Sarahuset, er ro. Ei god ro, som ikkje berre eg kjenner, men som også folk som er innom kommenterer på. 

Og eg høyrer fleire eigarar av gamle hus seie det same. Dei fortel at venner og kjende seier at det er godt å kome på besøk, fordi dei opplever slik ro når dei er der.

Ikkje så lett å forklare, men fint å ha eit slikt hus.
Heldige oss!



1 kommentar:

  1. Anonym22:15

    Ja, slik er det i mitt gamle hus også. Og programmet, det står på opptak. Jeg og naboen skal se det til helga.
    Hilsen Camilla i Harstad

    SvarSlett

Du er velkommen til å legge inn kommentar på innlegget! Kommentaren må godkjennast, og vil derfor ikkje vise på bloggen med ein gong.

Prøv denne framgangsmåten om du ikkje har blogg sjølv:

1. Skriv kommentaren din i det kvite feltet
2. Velg «anonym» i feltet «Kommenter som:»
3. Publiser tilbakemeldinga di. Du vil først få meldinga opp som førehandsvisning.
4. Du må så hake av for å bevise at du ikkje er ein robot :-)
5. Kommentaren din vil så ligge på vent til eg har publisert han, så det vil ta litt tid.