onsdag 1. juni 2016

Endelig

Etter mange vekers ventetid er handtaka til kjøkkenskuffene endeleg komne. Sånn går det, når ein bestiller akkurat i det nettbutikken har tømt lageret.

Nye skålhandtak med tradisjonell form

Det har gått med mykje tid til å leite på nettet etter skålhandtak tilsvarande dei som var på dei gamle kjøkkenskuffene. Men eg har ikkje hatt hellet med meg, og landa derfor på desse, som er om lag like store som dei opphavelege.

Eg bestemte meg for at eg ville ha handtak som blir festa med skruar på framsida. Det finns mange fine skålhandtak å få kjøpt, men ofte skal dei festast med to skruar frå baksida, gjennom skuffefronten. Slike nymotens oppfinningar kan eg ikkje ha :-)
At kjøkkenskapa er frå Ikea er sjølvsagt ei heilt anna sak :-)

Handtaka er litt ujamne, og har små skjønnheitsfeil som gjer at dei ser ‘handlaga’ ut.
Akkurat slik eg ønskjer det.

Dei gamle handtaka ut


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å legge inn kommentar på innlegget! Kommentaren må godkjennast, og vil derfor ikkje vise på bloggen med ein gong.

Prøv denne framgangsmåten om du ikkje har blogg sjølv:

1. Skriv kommentaren din i det kvite feltet
2. Velg «anonym» i feltet «Kommenter som:»
3. Publiser tilbakemeldinga di. Du vil først få meldinga opp som førehandsvisning.
4. Du må så hake av for å bevise at du ikkje er ein robot :-)
5. Kommentaren din vil så ligge på vent til eg har publisert han, så det vil ta litt tid.