søndag 21. september 2014

Krevjande saker


Tømmerveggar er utruleg flotte! Men dei kan også vere utruleg arbeidskrevjande å sette i stand...
Etter å ha brukt timesvis på å få reine to små veggar, kom eg nesten til nei-eg-trur-eg-platar-denne-veggen-likevel-stadiet. Men berre nesten!

Problemet har vore at to veggar har hatt parti med sot-renningar, etter at der i si tid må ha stått vedomn eller gått røykrør gjennom veggen. Sot har rent nedover, og nærast etsa seg inn i malinga. Soten har nok vore prøvd skrubba bort i si tid, men dette stoffet sit godt fast.

Jaja, tenkte eg først, veggane skal malast, så dette går bra. Heilt til eg fikk vite at soten vil kome ut gjennom ny maling, akkurat slik kvistar gjer. Men vanlegvis lar soten seg vaske vekk med vaske-/løysemiddel. Så då var det å prøve seg fram med fettløysande stoff: oppvaskmiddel, salmiakk, baderomsvask, eddik, sprit, husvask… Men ingenting av dette gjorde susen. Så gikk eg på dei tyngre stoffa: sitrusrens, to ulike bil-rensemiddel som skal ta «alt» av asfalt og olje, og til sist aceton. Desse siste middela løyste ein del, men langt frå nok.

Så då var det ein ting å gjere: finne fram sandpapiret. Og etter  mange og lange økter på veggen, fikk eg til slutt pussa bort problemet. Litt avsluttande sparkling og finpuss no, så er to stykk tømmerveggar klare for maling. Puh!

Snart klar for maling


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å legge inn kommentar på innlegget! Kommentaren må godkjennast, og vil derfor ikkje vise på bloggen med ein gong.

Prøv denne framgangsmåten om du ikkje har blogg sjølv:

1. Skriv kommentaren din i det kvite feltet
2. Velg «anonym» i feltet «Kommenter som:»
3. Publiser tilbakemeldinga di. Du vil først få meldinga opp som førehandsvisning.
4. Du må så hake av for å bevise at du ikkje er ein robot :-)
5. Kommentaren din vil så ligge på vent til eg har publisert han, så det vil ta litt tid.