søndag 2. juli 2017

På jakt etter fargen

Litt utprøving om dagen:
eg leitar etter fargar til det eine soverommet, og prøver å finne rett farge til eit gammalt tapet eg har tatt fram i dagslys.

Sarahuset har hatt nydelege tapetar på oldemor si tid, det er det ikkje tvil om. Eg har "bladd" meg forsiktig bakover i tapetlaga, og funne mykje fint. Dessverre har eg ikkje funne at nokon av tapetane er i produksjon i dag, og å få trykt opp nytt er ein kostbar affære.

Her og der har eg klart å ta fram eit større parti av det gamle tapetet. Men så er det å finne ei heilskapleg løysing  ved å blande gammalt og nytt i det enkelte rommet, som også er så rett som mogleg for huset...
Det er utrulig kjekt - og utfordrande - å prøve å kombinere gammalt med nytt i gammal stil. I dette soverommet er målet å bruke den gamle tapeten på ein vegg, og male dei andre.


Her er eit par prøver med matt linoljemaling.


Veldig fine fargar, og dette ser ikkje verst ut!  Men tapetprøva er lita og fargane veldig falma, så det store spørsmålet er om dette blir bra i rommet.

Det vil snart vise seg 😊



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å legge inn kommentar på innlegget! Kommentaren må godkjennast, og vil derfor ikkje vise på bloggen med ein gong.

Prøv denne framgangsmåten om du ikkje har blogg sjølv:

1. Skriv kommentaren din i det kvite feltet
2. Velg «anonym» i feltet «Kommenter som:»
3. Publiser tilbakemeldinga di. Du vil først få meldinga opp som førehandsvisning.
4. Du må så hake av for å bevise at du ikkje er ein robot :-)
5. Kommentaren din vil så ligge på vent til eg har publisert han, så det vil ta litt tid.