tirsdag 3. mai 2016

Pakke!

Min første leveranse frå Gysinge er komen. Gysinge er eit svensk bygningsvernssenter, og har også nettbutikk. Her (også) er det mykje interessant å finne for ein hus-entusiast.



Handboka dei sel er ein katalog over delar og utstyr til gamle hus, inkludert inspirasjonsbilete og råd for likt og ulikt. Framgangsmåte for korleis du kan brette lampeskjermar i papir finn du her, like eins informasjon om montering av låsar, ulike golvbehandlingar osb.
Kjekt for oss som er smitta av restaurerings-basillen!

Eg har tenkt å prøve meg på å sette opp papp på veggane i det eine soverommet, og har kjøpt spennpapp og utstyr til dette.
Gysinge tilrår at ein set fagfolk på saka… Det er nok fornuftig, men eg har no likevel tenkt å prøve meg på eiga hand, i ekte Pippi-ånd.
Har ein ikkje prøvd det før, er det vel ein rimeleg god sjanse for at ein kan få det til - eller ??



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å legge inn kommentar på innlegget! Kommentaren må godkjennast, og vil derfor ikkje vise på bloggen med ein gong.

Prøv denne framgangsmåten om du ikkje har blogg sjølv:

1. Skriv kommentaren din i det kvite feltet
2. Velg «anonym» i feltet «Kommenter som:»
3. Publiser tilbakemeldinga di. Du vil først få meldinga opp som førehandsvisning.
4. Du må så hake av for å bevise at du ikkje er ein robot :-)
5. Kommentaren din vil så ligge på vent til eg har publisert han, så det vil ta litt tid.