mandag 18. august 2014

Ny favorittdings



Har fått meg ny favorittdings! I Sarahuset har plater både på veggar og på golv vore festa med eit utal spikar og stifter. Mange hundretals, rett og slett. Og veldig mange sit så tett i golvet/veggen at det ikkje er råd å kome til med verktøya eg har hatt, for å dra dei ut.

Så kom eg over denne saken, som eg kjøpte under stor tvil. Liten og tynn, ser ut som eit dokke-verktøy. Men for små spikar: fungerer som berre det! Verktøyet er så tynt at det kjem under dei fleste spikarhovud, og alle stiftar eg hadde gitt opp og heller tenkte å slå inn i veggar og golv, har eg no klart å dra ut. Kjekk sak!

Tålmodigheitsprøve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å legge inn kommentar på innlegget! Kommentaren må godkjennast, og vil derfor ikkje vise på bloggen med ein gong.

Prøv denne framgangsmåten om du ikkje har blogg sjølv:

1. Skriv kommentaren din i det kvite feltet
2. Velg «anonym» i feltet «Kommenter som:»
3. Publiser tilbakemeldinga di. Du vil først få meldinga opp som førehandsvisning.
4. Du må så hake av for å bevise at du ikkje er ein robot :-)
5. Kommentaren din vil så ligge på vent til eg har publisert han, så det vil ta litt tid.